Partyprinsessan

Det där joggingturen jag snackade om i förra inlägger gick ju sådär. Sträckte höften för några veckor sedan, och det kom plötsligt tillbaka när jag sprang. Helvete vad ont det gjorde, och helt snett sprang jag. Måste ha sett ut som en -ursäkta det väldigt barnsliga uttrycket- bajsnödig banan där jag sprang, lutandes och haltandes.

Suck.
Jaja, det är bara att bita ihop.

Om en stund ska jag på prinsesskalas hos min älskade Felicia som fyllde 18 år igår (herregud, är vi så jäkla stora redan? Jag är ju snart 17, det känns jättekonstigt).
Tyvärr har jag ingen som helst prinsessoutfit hemma, så det får väl bli någon blommig tunika eller något - lite tjejigt måste det ju vara. Eller man kanske skulle komma som prins? Med kavaj och.. en ros i.. fickan.. Nä. Det där lät ju inte prinsigt alls.
Jag är i alla fall nöjd med presenterna jag har fixat åt henne, trots min grymt dåliga ekonomi. Hoppas hon blir glad!

Well. Det börjar väl bli dags att dra sig.
Jag kommer förmodligen hem senare ikväll, och funderar på att sätta mig och skriva ett riktigt långt inlägg om hur mitt liv ser ut just nu.
Intressant va?
Njae, inte precis.


Kommentera gärna
Postat av: frida

jag vill läsa om ditt liv!

2010-01-09 @ 17:57:18
Postat av: milla

jag vill också läsa!

herregud, det låter som jag själv inte har nåt liv.

men ändå, jag tycker du ska ska göra det. skriva ett långt inlägg om det, alltså. jag hade läst det.

2010-01-13 @ 20:16:26
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin