Tack gode Gud för snoozeknappen.

Snacka om att jag hade lust att kasta in min mobil i väggen i morse när den ringde. Vet inte hur många gånger jag satte den på snooze och tänkte "jag skiter i skolan, jag är för trött" (blir alltid så när jag inte är riktigt vaken). Somnade sent igår så jag har nog inte sovit i mer än fyra timmar inatt. Party. Och jag som behöver all min energi idag - torsdagarna är värst. Dessutom har vi kickboxning på idrotten idag. Kollapsar jag inte innan det så kommer jag antagligen att kollapsa där.
Nej, jag ska kämpa, trots min brist på sömn!
You go, Emma!
Höhö.

På tal om ingenting är det så mycket roligare att hålla bloggen någorlunda aktiv nu när folk faktiskt läser och kommenterar! Fortsätt med det, och kom gärna med förslag om det finns något speciellt ämne ni vill att jag ska skriva om.

(Och för er som inte sett resten av bilderna jag lagt ut igår - skrolla nedåt, och kommentera gärna! Ledsen för den skitdåliga kvalitén.)

Kommentera gärna
Postat av: erik

skriv om förra årets emmaboda-festival!

2010-01-14 @ 12:40:46
Postat av: Emma

åh vad jag älskar dig erik.

2010-01-14 @ 14:41:28
URL: http://emzofc.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin