Metaforsex

Hej vad min älskade Göran kan skriva.

----

Din mun vid mitt sköte, en blomma tar fart
kittlande
Blomsteräng, skymtar inga moln
En akt,
Något växer, något gror
vi förenas
Och så plötsligt
Plötsligt
Solen ler och jag ler tillbaka bredare

Finn ett fel. När ska dom gå in och ha sex?

För jag har för fan pollen
och vem vill ha en blomma mellan benen
okej, det är sant att den växer men det är inte talan om förening
för jag kanske är snustorr eller så är den jävligt liten (eller som vissa män säger, den där kvinnan hade verkligen en stor slida…
….)

så får man kanske, kanske om man har tur en fet orgasm
visst, det är riktigt gött, men det är ingen sol som ler
dessutom knullar jag sällan när det är fint väder
då vill man ju bada, inte svalka sig i en svettig kropp

och det heter inte sköte, så osexigt, fult namn
fitta kanske inte heller är så snyggt
skulle lika gärna vara namnet för portmonnä på finska
snippa låter också fult
och feministerna (som egentligen inte är feminister)
dom blir ju arga när man säger snippa
för snippa låter ju nästan som snopp
(fast man kan ju faktiskt hugga av männens snoppar så blir det nästan som en snippa)

Bästa raggningsrepliken: Ska vi knulla?

Kommentera gärna
Postat av: m

haha. åh, underbart!

2010-07-28 @ 17:55:54
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin