Förstöra ett par bra skor sådär..

Lovisa och jag sitter och tittar på filmen "This is it" med Michael Jackson.
Lovisa: Men oj, ska hans jacka verkligen börja brinna? Det kan ju inte vara så säkert.
Emma: Nej precis. Han kan ju dö.
Lovisa: MEN EMMA... /girly giggle/


Lovisa: Du. Det där med att plocka sju sortes blommor och det där, så ska man drömma om sin framtida prins typ.. det funkar inte.
Emma: Jag är förvånad.
Lovisa: Det där med att sätta skorna i T funkar inte heller.
Emma: Va?
Lovisa: Ja, "jag ställer mina skor i T, för jag min käresta vill se"
Emma: Men va? Ofta man ställer dem i te?
Lovisa: Yeah, och sen drömmer man om sin prins.
Emma: Man förstör ju bara ett par bra skor ju.
Lovisa: Va? Hur då?
Emma: Ja? Om man ska lägga dem i te? Ofta man gör det.
Lovisa: Ett "t", Emma. Bokstaven "t". Inte drycken.




För övrigt har jag och Lovisa det mycket trevligt hos mig. Mamma, pappa, Jakob och Algot har ju varit i Halmstad sen i torsdags, och kommer inte hem förens imorgon. Lovisa fick mina pärons tillåtelse att bo här med mig under den tiden. Är jäkligt sliten nu måste dock erkännas, det blev en del festande både i torsdags och igår, och det kommer nog bli lite party ikväll också. Tre dagar i rad. Min kropp kommer gå sönder.
Aja, man lever bara en gång! Och jag har ju 4 dagar att återställa mig på sen innan jag och Lovisa åker till Brighton i tre veckor. Faaaan vad roligt det ska bli! Taggar som sjutton! Kommer dock sakna mina fina vänner, men jag lovar att jag ska skriva till er, bara langa era adresser flickor och pojkar.
Nu ska jag åka iväg och handla lite saker tills ikväll, medans Lovisa stannar hemma och städar, som den plikttrogna kvinna hon är.
Puss på er.

Kommentera gärna
Postat av: En plikttrogen kvinna

BRIGHTON!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-26 @ 13:41:49
Postat av: Amanda

SV: skriver mästerfotografen själv, du är bäst.

2010-06-28 @ 14:29:26
URL: http://hebepojken.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin