Musikkkk

Hej på er finisar, känns som att det gått evigheter sedan jag sist skrev. Well, jag skyller ändå en gång på att det är sommarlov, även om den ursäkten nästan inte gills - det har ju blivit en del dator ändå.
Ja hörrni - tidigt på torsdag morgon bär det av till Brighton för min och Lovisas del! Kommer bli så otroligt kul och jag är så peppad att jag vet inte vad!
Idag har jag handlat de sista sakerna till resan, så nu är i princip allt förutom packningen fixat. Blir borta i 3 veckor för er som inte noterat det, så det blir antaligen inte så mycket bloggande då, men ni överlever va?
Eftersom det inte blir så mycket ny bra musik på ett tag så lägger jag istället in några extra låtar nu. Detta är vad som just nu dunkas hemma hos Emma!


Some party-music!
Waka waka (This time for Africa) - Shakira Fifalåten 2010, som säkert alla redan hört (men ändå).


Natalie - Toni (HATAR Olas cover på denna, och är så glad att jag äntligen hittat denna versionen.)


Sinner - Addeboy vs. Cliff, Eboi, Adam Tensa


Madhouse - Rihanna (Chew Fu Straight Jacket Fix)



We no speak americano - Yolanda Be Cool & DCUP

 

 

Lite mysigare musik


Something good can work - Two door cinema club

 


Nightmares - Bille the vision and the dancers

 

 

 

Annie Hall - Oskar Linnros



Lifesize - A fine frenzy




Summerbreeze - Johnossi

Kommentera gärna
Postat av: Paul

st. pauligatan 17

553 13 jönköping

2010-06-30 @ 21:57:26

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin