Those dancing days

Hej på er! Det har inte blivit mycket skrivande de senaste dagarna, men det är ju sommarlov för sjutton! :) Lite tråkigt dock att det regnade hela första veckan. Dock blev det efter det jättefint i två dagar, men nu har de grå molnen börjat segla in över Jönköping igen. Kan inte stora stygga vargen komma hit och blåsa bort dem?
Jaja. Sommarlovet har (om man tänker bort vädret) börjat bra, trots att jag inte har gjort allt för mycket. De två första dagarna var det fest, och jag hade skitkul! Sedan har det mest blivit lite små spontana saker, som när Felicia och Amanda hämtade upp mig, Moa och Jens på en mini-road trip. Mycket mysigt! Och igår var jag med Anneli på vätterstranden, men folket där var inte jätteroligt så vi begav oss till McDonalds, köpte varsin glass och pratade lite roliga minnen (tysklandsresan 09, emmaboda 09, när jag bröt foten på hennes fest.. and so on!). Det var faktiskt jättetrevligt, och vi bestämde för att dra ihop lite folk och grilla ikväll. Det blir säkert trevligt det med!
Jag måste dock säga att det absolut härligaste har varit att vakna upp helt ensam. Ingen jobbig bror, inga tjatiga föräldrar. Bara jag och Algot. Det har varit så otroooligt skönt! Har tagit det riktigt chill på förmiddagarna; solat, promenerat med Algot, tittat på Vänner och lyssnat på härlig sommarmusik. Mina kvällar har förgyllts via telefon av en finfin pojke, hoho.


Från en sak till en helt annan - Pragresan är nästan helt fixad! Jag och 7 finfina flickor åker till Prag i en hel vecka i slutet av sommarlovet (13-20 augusti), och det ska bli helt jävla otroligt awesome! Flygbiljetterna är fixade, tåg- och hotellbokning fixas ikväll, peppa peppa!


Nu, mina kära vänner, ska jag göra mig iordning lite. Papi och jag ska ut och äta direkt när han kommer hem från jobbet. Hoppas det blir Piren, det är så jävla mysigt där.
Puss på er!


Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

åh vad underbart för er! :D

...och vad underbara vykort jag kommer att få!..ELLER HUR?

2010-06-19 @ 18:54:35

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin