(Antagligen) trött Emma skriver

Nu är jag hemma efter ytterligare 10 timmars repetition med teatern. Visst är jag trött, men inte så trött som de andra verkade vara. Fast jag lägger mig nog tidigt ikväll ändå; kroppen är nog tröttare än var jag känner just nu.
Resultatet blir i vilket fall bättre och bättre! Tror att detta kommer bli riktigt bra :) Har dock liiite problem med att hålla mig när Göran, i den näst sista scenen, ska skälla ut mig. Jag kan teater, men ibland kan det vara fruktansvärt svårt att vara helt seriös med henne. Jag tror vi känner varandra allderles för väl för att inte skratta när vi kallar varandra för dumbom och åsna, och sedan ryker ihop mitt på scen.
Imorgon är det nationellt prov i engelska igen. Läs- och hörförståelse denna gången. Det kommer nog gå bra, är inte nervös alls.
Imorgon ska jag jag också gipsa om benet (missade förra gången) och direkt efter det åker jag till teatern för att repa igen.
Premiären är ju på Onsdag!

Kommentera gärna
Postat av: Alexandra

och läs & hörförståelse.. det är härligt.. :)

2010-05-03 @ 21:54:19
URL: http://secretmeq.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Emizi-Pemzi, du har inte muntliga imon tihi

2010-05-03 @ 23:02:31
Postat av: Emma

My bad! Höhö.

2010-05-04 @ 06:51:09
URL: http://emzofc.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin