År 2010 - Jag älskar dig!

Hade egentligen teater idag redan klockan tio, men jag var verkligen tvungen att sova ut idag. Gårdagen var hemsk om man tänker på mitt mående, och det slet så himla mycket på kroppen när man var igång ändå. (Hade ju teater från 16-22.)
Vaknade klockan tolv, fortfarande inte helt utvilad, men jag tvingade mig upp i alla fall.
Väl nere i köket berättar mamma att vi förmodligen åker till Thailand 4 veckor i vinter. Åh vad härligt! Om det blir så kommer år 2010 att vara det bästa år jag någonsin upplevt, det är jag helt säker på (fast okej, även om något skulle komma ivägen för den resan så kommer detta året fortfarande bli helt AWESOME). Men tänk, först denna fantastiska sommar med 3 veckors språkresa med Lovisa, Emmabodafestival och en partyvecka i Prag med mina underbara flickor! Och då är det ändå inte slut, för i december drar man till Thailand! Hur otroligt härligt låter det inte? Jag är pepp! Ännu mer pepp blev jag när mamma sa att jag gärna fick ta med mig en kompis. Frågade min kära Moa om hon ville hänka, och det ville hon! Nu får vi bara hoppas på att hon får, och har råd. :)

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin