Från och med du




Oskar Linnros, killen från Snook har satsat på solokarriär.
Fyfan vad bra han är! Längtar så tills hans nya album kommer ut. Ska köpa det direkt.
Lade också ut "Ack, Sundbyberg" på bloggen för ett tag sedan, för er som gillade den.


Hade för övrigt redovisning på röst och rörelsen idag (teaterlektion). För några veckor sedan fick alla i klassen varsin dikt som de skulle lära sig och jobba med, för att sedan (tillsammans) läsa upp dem för publik. Jag har inte haft några som helst problem att lära mig eller förstå min, och var inte det minsta nervös när publiken kom in och "showen" började. "Skönt att inte vara nervös" kanske vissa av er tänker, men.. jag hade nog föredragit att vara det. Lite i alla fall. Nu var jag för lugn. Satt och tänkte på vad jag skulle göra senare idag, och helt plötsligt märker jag hur Erica (som jag skulle vara efter) säger sista meningen på sin dikt.
Ja, just det. Nu var det min tur ja.
"Jag har gått vilse i mig själv..."

Sedan var det svart. Fullständig blackout fick jag, haha. I ett försök att rädda det drog jag ur meningar lite random ur dikten och placerade dem lite varstans. Herregud vad fel det blev. Tänkte flera gånger att jag skulle börja om helt, men min hjärna vägrade sammarbeta. I slutet lyckades jag dock komma in på rätt spår, och kunde avsluta den med den lilla stolthet jag hade kvar.
Det har verkligen aldrig hänt innan. Har aldrig glömt bort repliker, och ändå har jag stått på scen i jag vet inte hur många år. Haha, någon gång måste ju vara den första!
Jaja, det gav mig ett gott skratt efteråt.

Kommentera gärna
Postat av: friiiiidddduuutttttt

oj, skojar du? verkligen? jag märkte INTE över huvudtaget att du gjorde fel. good job. jag ryser till när du säger SKRIKER varje gång!

2010-05-20 @ 22:58:58
Postat av: Madde

Tack för att du svarat i inlägget om årets sommarplågor :) Hur mår du idag? Kram

2010-05-21 @ 14:25:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

lyssna på radical face - welcome home, son

kanskekanske gillaru den:)

2010-05-23 @ 22:41:17

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin