Hemska nätter är det värsta med att vara sjuk

Natten har varit fruktansvärd. Jag har hostat så tårarna runnit, halsen blött och kroppen näst intill kollapsat. Mitt huvud har dunkat så mycket att jag för ett ögonblick trodde min hjärna var på väg att sprängas. Har knappt fått en blund, vilket inte alls är bra med tanke på att jag (trots denna jävla förkylning) måste dra mig till teatern idag och repa. Jag ser fram emot det, så min brist på entusiasm har inget med att jag inte vill att göra. Jag mår bara förjävligt.
Jag och Göran ska till och med träffas på Malmborgs en timme tidigare och öva repliker. Det blir nog mysigt. Jag får trycka i mig ett par alvedon och hoppas på att det ska få mig -åtminstone lite- bättre.

Kommentera gärna
Postat av: Anonym

Stackars Emma! :( jag ska be för dej <3



om du smittar mej dödar jag dej...

2010-05-01 @ 14:05:54

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin