MEN VAD ÄR DET SOM SKAKAR DÅ?

Ligger i husvagnens mysiga dubbelsäng, lyssnar på mysig musik och tittar på när Lovisa sminkar sig.
Gårdagen var väldigt mysig! Det var bara lite tråkigt att jag var den enda som fortfarande var pigg efter Sound Of Music.
Både Lovisa (som låg bredvid mig) och Matilda (som låg i sängen längre bort) var helt döda, medans jag låg och fnissade åt natthumorn som sakta smygt sig på. Plötsligt upphörde Matildas snarkningar, och hon började skälla på mig.

- Men Emma sluta!
- Va? Vad gör jag?
- Du skakar på benet.
- Nej det gör jag inte?
- MEN VAD ÄR DET SOM SKAKAR DÅ!?

Hon pratade i sömnen, den lilla filuren, och både jag och Lovisa höll på att kvävas av skratt.



När jag vaknade i morse var det svinkallt, och regnet smattrade mot husvagnstaket. Väldigt mysigt faktiskt. Jag drog täcket över huvudet och försökte värma mig så gott jag kunde medans jag låg och lyssnade på dropparna som liksom knackade på rutorna. Efter en liten stund vände jag mig mot Lovisa och såg att hon också var vaken.
När jag sedan satte mig upp för att titta till Matilda fann jag hennes säng tom; hon hade stuckit! Jäklar så tyst hon måste varit. Jag såg också att hon glömt sin Moulin Rouge-film, så jag och Lovisa invigde denna regniga dag med att se på den. Mysigt.

Kommentera gärna
Postat av: Anna

Hej! Såg på lindas blogg att du har den där röda fina skjortan från Vila. :) Jag tänkte fråga dig hur de är i storleken? Om man är S och köper s är den tajt då eller lite oversize?

Eller bör man gå upp en storlek osv?

Kollade lite i din blogg men hittade inte ngn bild, men hoppas du har lust o svara!

Mvh

Anna

2010-05-09 @ 10:33:44

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin