Sånt här ska bara inte få hända.

Fick för några timmar sedan reda på att en killkompis dött i en bilolycka. Det känns så jävla konstigt. Så jävla sjukt.
Han hann inte fylla 17.

Gick in på hans facebook för att skriva att det var ett tag sedan jag hörde av honom, och ser massa logginlägg om hur saknad han är och hur folk tänker på honom. Fattar ingenting. Går in och kollar på hans fotoalbum, och hittar bilder där folk skrivit minnen de har med honom, och sedan avslutar med "r.i.p". Får panik och skrivet ett logginlägg där jag frågar vad sjutton som har hänt, om det är något jäkla skämt. Får svar en stund senare av hans bästa kompis som skriver att han omkom i en bilolycka den 26:e mars.

R.I.P Jonathan.


Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

Fyfan. Vet inte vad jag ska säga till dej i en sån här situation, jag är ledsen? Jag finns här för dej? Han fick iaf leva livet ett litet tag? välj din favorit.

2010-05-18 @ 23:16:34
Postat av: Kraziee

Det är läskigt att höra sånt om andra, jag skulle bli helt tom på ord och inte veta vad jag skulle säga, samtidigt som man blir ledsen, många blandade känslor.



R.I.P

2010-05-18 @ 23:40:12
Postat av: Kraziee

Även om det skulle va ovän så skulle man få fram de bästa minnerna och sakna personen och undra hur det hade blivit.



som där att du skulle skriva och säga att det va tag sen, vad som skulle hända om han levde och du skulle skriva. Kanske skulle ni bli bra kompisar och har roligt eller att kanske du skulle få en fräsigt hej på dig tillbaks.

2010-05-18 @ 23:42:11

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin