Diplomerad kusin

Hej där! Sitter i mitt nystädade rum med Andreas Grega - Världen är elak på repeat. Sjukt bra låt det där, lägger in den i slutet av inlägget.
Om en timme kommer Alva-Palva hit (hon ska sova här), och som världens bästa kusin har jag bestämt att vi först ska ta bussen (!) till stan där vi äter på McDonalds (!) och sedan går och köper lördagsgodis (!). Ska bli så mysigt! Anneli ska hänka hon med, det blir trevligt.
Det var jätteskönt att sitta och skriva igår, och att det faktiskt blev något ger en ännu skönare känsla. Vet dock inte ens om jag är nöjd med den, så bli inte förvånade om den dyker upp i bloggen igen fast med ändringar i sig (pratar om "Tonårsalkoholist" för er som inte förstod det). Feedback uppskattas - positiv som negativ!

Och på tal om ingenting ska jag snart fixa en ny design till bloggen, jag väntar bara på att mitt Photoshop CS5 ska trilla ned i brevlådan. Så fort det händer kommer det också bli en hel del nya foton, håll ut!
Puss på er.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin