Run run over the hills

Run, run over the hills
Can feel the bounce in my surroundings
Kill a flower in someone's garden
But I don't care, I am free

ÅÅåh.
Idag sprang jag för första gången sen jag bröt foten (vilket var i april). Tog ju bort gipset i slutet av maj, men har inte kunnat springa eftersom det fortfarande gjort ont i foten. Det enda som har funkat är promenader, därav de väldigt långa promenaderna med Algot.
Men nu så! Nu kan jag springa utan att det gör ont, och det är u n d e r b a r t eftersom jag älskar att jogga!
Dunkade "Det var jag" och "Jeffer" nästan hela vägen. Gotta love it.
(Ni kan lyssna på låtarna i inlägget under.)

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin