Ey, du där uppe i himlen! Förlåt.


Det gick skit på båda proven. Fan.
Fan, fan, fan.
Känns som om allting bara går dåligt just nu. Precis som om han där uppe är sur på mig för något. (Säger jag frågande samtidigt som jag skriver "fan" fyra gånger om) Aja. Förlåt mig, i så fall.
 
Annars var det en mysig dag, faktiskt. Gympan var grymt rolig, och jääävligt svettig. Innebandy och basket, mitt lag, the green ones, vann båda matcherna (20 min basket, 20 min innebandy). Yey! Haha, fast utan Lucy i laget hade nog basketmatchen inte sett så rolig ut för oss.

Efter skolan gick jag och Eve och köpte godis. Som vanligt köpte jag för mycket för att orka äta upp, och det slutade, som vanligt, med att Eve fick halva min påse. Vi drev omkring på stan med våra ton-tunga väskor och väntade på att klockan skulle bli tre. Tio över två gav vi upp och satte oss på Wienerkonditoriet och snackade.
Klockan blev tre och jag gick till Karista för att klippa mig (formade till och toppade lite bara). Eve hängde med och satt snällt i soffan medans jag blev klippt. Det gick på 10 minuter, eftersom jag är rädd om varje liten millimeter av mitt hår efter en liten incident i somras.  (Skulle testa en ny salong och det slutade med att hon klippte av mig håret och färgade det svart. Fråga mig fan inte hur det gick till, men jag visade mig i alla fall inte ute på två veckor, innan jag smält det någorlunda.)

När klippningen var klar åkte vi buss upp till Racketcentrum, där vi spelade badminton i dryga 75 min. Det var skitroligt! Eve och jag funderar på att boka en bana en gång i veckan och spela. Vi tycker det är lika roligt båda två, trots att Eves pappa är proffs, och hon råkar ju vara liiite bättre än mig. Fast det är faktiskt rätt jämt ändå!
Jaja. Hemfärd.
Dusch.
Suck. Jag är helt slut. Och Martina och Moffat vill att jag ska hänka på dom. Jag brukar inte tacka nej till att ha mysigt med mina kompisar, men som sagt, jag är helt slut.
Vi får väl se hur kvällen slutar.

Puss.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin