Plugg, plugg.. ZzzZz..

Har suttit och pluggat NO i två timmar nu. Prov i morgon.
Genetik.
Det är som en dålig, men effektiv godnattsaga.
Somnar nästan bara jag hör ordet.

Jaja, det ska väl erkännas att jag bara har pluggat in G-frågorna. Men jag är verkligen helt nollställd när det kommer till alla NO-ämnen, så jag bryr mig faktiskt inte sålänge jag får godkänt.

Annars har det varit en lam dag, eftersom jag har varit sjuk. Men jag mår mycket bättre nu! (Lagom till matte- och NOprovet imorgon, jippie.)

Imorgon väntar en klippning på Karista, och en timmes badminton med Eve! Skitpepp!
Funderar faktiskt på att börja på badminton, trots Eves varningar om att det bara är massa lekar osv.
Blir det så, så kommer jag nog sluta. Är inte den typen alls.

Öh, ja.. mer finns det väl inte att skriva om dagen. Jag håller tummarna på att papi har med sig min dator hem efter jobbet, trots att jag är 99% säker på att han inte har det. Men isåfall hoppas jag på imorgon.

Och hey. Jag saknar er, hela bunten.
Moa, Amanda, Felicia, Kajfalk, Moffie.
Vi måste ses snart. Och det är ingen fråga.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin