Prosituerad, rysk tjej.

- Hej, det är Isabel?
- Hej! Emma här!
- Hej!
- Kan vi inte ses idag? Laga lite god mat, hyra en film.. bara ta det lugnt liksom?
- Visst! Jag är verkligen helt slut.
- Låt oss vara lite nyttiga med! Inget godis osv. Jag är inte sugen på det heller.
- Låter perfekt!

2 timmar senare;

- Hämta kokböckerna! Jag är så pepp!

5 min senare;

- Finns ju fan inget bra.
- Jag är hungrig..

2 minuter senare;

- Ja, hej, jag skulle vilja beställa en JS special.. 10 minuter? Visst! Hejdå!


Så där satt vi, oh så nyttiga, och delade på en barnpizza. Sen satte vi på American Crime och åt en påse godis. Lyckat, lyckat. Filmen var iallafall grymt, jävla bra. Jag och Isabel satt och lipade ikapp. När vi sedan hade kollat klart på den såg vi att Lijla 4-ever precis skulle börja, och eftersom ingen av oss hade sett den heller så såg vi den.
Efter den filmen var vi verkligen depp!

oh, ska precis iväg. Fortsätter skriva sedan ;>

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin