blunda, så hörs det mindre!

Sitter och tvingar mig själv att se på Idol 2006 (som TV4 verkar sända i brist på idéer).
Jag får magont.

Jag klarar verkligen inte av Idol, och har aldrig gjort heller.
Jag klarar helt enkelt inte av folk som gör bort sig så otroligt.
Så fort någon kliver in som kanske är allderles för nervös, sjunger som en kråka i målbrottet eller bara är helt random, så är jag tvungen att byta kanal för att inte dö. Flera gånger har det hänt att dosan krånglat, och det har slutat med att jag sitter med händerna för öronen och kniper ihop ögonen det hårdaste jag kan. (...)
Samtidigt är det kul att se alla som är duktiga och gå vidare.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin