Dålig uppdatering

Hey!
Björn har varit här sedan i fredags och åkte hem idag vid fyra, så det är därför jag inte uppdaterat bloggen.

Jag är faktiskt jättepepp på att gå till skolan imorgon, haha. Vi ska träffa de andra estet teater-klasserna och göra lite övningar och sånt. Ska bli jättekul!
Skulle träffat Felicia och Hanna imorgon också men Felicia hade glömt bort det (åh, jag är förvånad) så vi får se hur det blir! Felicia, du är otrolig på det där! Men jag älskar dig ändå, det vet du.



Sitter förresten och lyssnar på Mad World (från filmen Donnie Darko). Den är mysig.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

Åh, den låten, så känslosam!

2009-08-29 @ 16:58:01
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin