Gör mig frisk

Jag har så fruktansvärt tråkigt.
Och mitt mående hoppar hela tiden - i ena sekunden känns det som om det är påväg att bli bättre, och i andra så får jag slänga mig på sängen för att inte svimma utav huvudvärken.
En sak som jag är tacksam för dock är att jag inte har ont i halsen, jag är bara väldigt snuvig och allmänt seg.

Moa ringde mig och frågade om jag ville komma till Immanuelkyrkan och träffa the gang.
Det vill jag. Åh vad jag saknar er alla. (De ska lana, haha. Aw, nördar <3)
Svalde ännu en alvedon och slänge på mig några rena kläder. Skulle precis till att fixa håret när jag kände hur den där jävla huvudvärken slog till igen. Fan.

Det blir till att stanna hemma ikväll.
Jippie. Vad roligt jag ska ha.
Själv.


Nu får du där uppe i himlen göra mig frisk.


Avslutar inlägget med en supermysig bild på lilla Göran från när vi var i Kalmar;



Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin