Jag har slut på rubriker

Sitter och lyssnar på You give me something med James Morrison och tänker att jag faktiskt är rätt nöjd med själva designen som jag gjorde.
Har varit ute med Algot i en timme nu. Skönt! Var ett rätt bra tag sedan jag var ute på en sån promenad som jag var nu, när jag bara går och lyssnar på musik och tänker.

Snart ska jag cykla ner till Mandie Candie och träff henne, Oskar och Julia, höhö. Vi ska kolla på någon skräckfilm Amanda hade (på VHS, haha).

Hm. Imorgon har jag inget planerat, och jag är verkligen supersugen på att fota någon. Så hör av er om ni har tid och lust!


James Morrison - You give me something


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin