Popcornhunden

Jag tog ut min håriga vän med ut i husvagnen och tittade på Oliver&Gänget. Åh, vad längesen det var. Haha.
Dock tröttnade jag efter drygt 20 minuter och gick tillbaka in.

La mig i min säng och läste lite i "Genom dina ögon" när jag plötsligt hörde något som knastrade.
När jag tittade ner på golvet står Algot med huvudet i popcornskålen.
Vilken normal hund äter popcorn?
Visst att de kanske smakar om man håller fram lite i handen - men Algot står och gräver i skålen.

Herregud vad jag älskar dig, knasiga hårboll.




Kommentera gärna
Postat av: EMMA

haha, åh, vad jag önskar att jag hade en Algot, sån pärla! :o

2009-08-29 @ 14:41:32
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin