Fotokväll med Muppie och Kajsa



Becca, a.k.a "Muppie" och Kajsa kommer hit ikväll. :) Det blir till att fota Muppie (och kanske Kajsa med, om hon ställer upp), sedan ska jag hjälpa Muppie med hennes blogg, och efter det blir det kanske film eller liknande.
Mysmys!
Imorgon ska vi upp tidigt och gå på mellandagsrean! Åh, är så pepp! Jag behöver verkligen nya kläder. Dessutom ska jag kolla efter en nyårsklänning (eller nyårskläder i alla fall, jag gillar inte att bära klänning).


För övrigt har dagen varit väldigt seg, men det har faktiskt bara varit mysigt. Har legat i sängen, bara myst in mig själv i täcket och tittat på "The proposal".
Om en stund hade jag tänkt ge mig ut för att springa, trots det rent av äckliga vädret. Det regn-snöar - vilket enligt mig är det värsta sortens väder vi har.

Kommentera gärna
Postat av: Anonym

Om nåra år kommer din blogg vara med på topplistan. Älskar din blogg!

2009-12-26 @ 12:21:16

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin