Förbannade visdomstand


Fick gå upp vid två inatt och ta en ipren. Vaknade sedan vid sex och fick gå upp för att ta en till. Så har mina nätter sett ut nu det senaste. Jag hatar det här!
Blöh.
Anyhow
Håller på med en ny deisgn till bloggen, hade tänk mig något lite mer höstigt. Egentligen skulle jag vilja ha lite förslag, men ni verkar nästan rädda för att kommentera ibland, eller så bryr ni er helt enkelt inte! (Aj, den tanken sved i mitt stackars bloggar-hjärta)

...Och så har jag börjat lyssna på en låt med Muse - jag som alltid har stått fast vid att jag inte gillar dem. Tycker deras musik är för trött.
Men en låt har jag börjat gilla, och det är "Resistance" från deras nya album "The Resistance". Sitter faktiskt och lyssnar på den just nu och funderar på om jag kanske skulle ta en ipren till.
Snart kommer jag säkert börja se iprenmän överallt.


(För att öppna Resistance i spotify, klicka här)

Kommentera gärna
Postat av: milla

alla verkar bli sjuka nu, kul att det blir på lovet.

jag tycker att hösten är brun och guldig, men om du gör en ny design som är höstig, kommer du snart behöva göra en vintrig. kanske.

krya på dig.

2009-10-31 @ 01:23:40
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin