"Mmm, kyckling!"

Träffade Hanna Strandberg idag efter skolan!
Det var skitlängesen vi var sådär bara vi två, och faktum är att vi har rätt kul.
Vi pratade igenom lite saker som hänt i våra liv (haha) och skrattade åt minnen vi hade från när vi var små.
Bland annat visade Hanna mig dessa urtjusiga målningar som hon och jag gjort. Måste ha varit ungefär 6 år sedan, och jag kommer verkligen ihåg när vi satt och gjorde dessa! Eller ja, i alla fall "Det brinner!". Den andra satt vi och klurade på ett tag. Till sist lade jag märke till smileyn inuti o:et i "telefonsamtal" och då stod det klart att det var vi som hade gjort den. Jag gjorde nämligen alltid såna.



Och åh.. vilken... bra humor man hade då.

<- "Mmm, kyckling!"

 

 


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin