En vecka i Åre med världens bästa människor!

Jaha ja, imorgon klockan 07:00 bär det av mot en veckas skidåkning i Åre! Jag är så sjukt taggad! Åker med alla mina kompisar och det kommer verkligen bli så sjukt roligt. Detta betyder ju dock inga mer inlägg på en vecka, men jag antar att ni överlever! Åh, åh, åååh vad pepp jag är! :)
Bussresan är 12-14 timmar lång, och jag ger er nu order om att smsbomba mig! 0762564533 till min comviqmobil (kan bara svara till comviq där), och 0706199736 till min vanliga, där jag har gratis sms till alla :)

Gjorde klart fotojobbet åt Jimmy idag. Har gjort en affisch till hans musikal 1914 som har premiär på Huskvarna Teater om två veckor, så om allt går som det ska så ser ni nog snart denna bild lite var stans ute på Jönköpings gator (dock beskärd och med text på).


Det blev lite knep och knåp innan jag lyckades få till en någorlunda bakgrund, samt få Petter och Jill att smälta in i den. Men jag tycker ändå jag lyckades rätt bra! Jag har inte haft så mycket tid på mig, speciellt inte eftersom jag varit sjuk, annars hade jag förmodligen arbetat mer på den.



Tänkte avsluta detta inlägg med att önska ett jäkligt bra sportlov till er som nu har det! Ni andra; ni får ha det så bra ni också! Sen tänkte jag lägga in denna otroligt bra låt av Mute Math. Har lyssnat på den non stop i två dagar nu, och på något konstigt sätt blir jag riktigt jävla taggad av den.

P.s Glöm inte att kommentera massor nu när jag är borta, även om det inte kommer några nya inlägg. Ni kan ju alltid kommentera de nya bilderna jag lagt upp på Josefine!



Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin