Gåd mårgån

Gick upp redan för en timme sedan, trots att jag inte börjar förens halv tio. Jag var helt enkelt grymt törstig och tänkte att jag lika gärna kunde passa på att ta en lång dusch nu när jag faktiskt var uppe i så pass god tid.
Det är nästan löjligt härligt det där med morgonduschar, speciellt när man vaknar och fryser.
Efter duschen gick jag ned och åt frukost, frös halv ihjäl eftersom jag bara hade en handduk om mig. Fy-jävla-fan vad kallt det är. Usch.
Gick upp och satte mig på mitt varma rum istället och nu börjar det kännas som att det är dags att göra sig iordning.

Det här var min (väldigt intressanta) morgon.

Vi hörs senare. Fniss, fniss.

Kommentera gärna
Postat av: william

hörs senare, fniss fniss

2010-01-11 @ 10:08:03

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin