Emmas danske ven

Ja, jeg er så Emmas nye danske ven, og jeg sidder nu hjemme ved Emma i Sverige og blev bedt om at skrive hendes blogg på dansk.. Så i forstår nok ikke rigtig noget af det jeg skriver.

Men anyway, så er vi lige kommet hjem fra en tur i teatret, hvor vi så et svensk stykke jeg ikke fattede noget somhelst af, men det var ellers rigtig godt. Og imorgen går det amok med en masse teater og hygge satser jeg staerkt på! Så der bliver dejligt..

men det hele er bra ;)


Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

hah! Jeg forstod! :D

2010-05-14 @ 11:53:55
Postat av: Sofia



Halloj ! :DD fin blogg :))



Vill du ha fler besökare på din blogg?

Klicka i så fall på en länk som finns på

min blogg, den är inte så svår att hitta ;DD

& förlåt om du inte vill ha sånt här ! :))



Kram

http://vkl.blogg.se

2010-05-14 @ 19:54:52
URL: http://vkl.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin