24 december

När juuuldagsmooorgon gliiiiiimmar, jag viiill till stallet gååå

Nej. Så mycket lantis är jag faktiskt inte.

Trevlig morgon det här! Ingen tjafs eller bråk. Jag fick ett fotobord, ett läppglans, ett halsband och tre pocketböcker. :) Trevligt, trevligt. Och mer kommer, hoho! Jakob fick massa vandrings-saker. Han älskar det. Jag vet däremot inte vad hälften av det han fick var för något, men det var säkert bra, för han blev glad. Mami hade lyckats packa ner sin dyra parfym -som hon skulle få på morgonen- i tomte-säcken, så hon får inte sin förens ikväll. Papi fick.. eh.. lite saker. Haha, jag har ingen koll. Well. 13:00 kommer släkten, så det är väl bäst att jag börjar göra mig i ordning, om jag också ska hinna gå ut med Algot. (SUCK, ibland önskar jag han kunde sköta "sitt eget" på toaletten som alla vi andra normala.. människor.. Aja.)

Som sagt, nu ska jag göra mig i ordning! Vi kanske hörs senare, hoho.





Copyright © by Emma Silfver



Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin