Den onda cirkeln

Jag är helt sönderstressad. Har kommit in i den där onda cirkeln igen. Jag pluggar och pluggar, men ingenting sätter sig. Jag får jättedåligt resultat på mina prov, och så blir jag ännu mer stressad. Jag har börjat glömma saker. Visst, jag var väldigt tankspridd och glömsk innan, men nu är det verkligen ännu värre.
Detta påverkar även mitt humör och min familj. Vi har börjat bråka igen, och det är så j-a jobbigt. Speciellt när det känns som om allt är mitt fel. Stress, glömska, humörsvägningar och bråk inom familjen. Jag vet inte hur mycket jag klarar av innan jag bryter ihop helt. Igen. 

Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är att det är lov om två veckor. Det är precis vad jag behöver nu. Vila. Ska verkligen försöka ta igen mig, ta det lugnt. Ha kul med vänner.

Jag sitter här, och försöker verkligen övertala mig om att efter lovet så löser det sig. Det löser sig. Nu ska jag ta det lugnt. Men på något sätt gör detta mig bara ännu mer stressad.

 

Den onda cirkeln.
Jag är inne.
Hur sjutton kommer jag ut?


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin