Vissa dagar är liiite bättre än andra

Ååååh! Pepp!

Mamma väckte mig idag, och jag var typ skitsur. Men så helt plötsligt säger hon "äsch, upp med dig nu. Vi ska åka och kolla på den där kameran du ville ha, och dessutom har du en lite tidig julklapp där nere."
Så jag flög upp ur sängen, och där nere väntade en ögonfransförlägning! Haha, åh! Min mamma är så jävla söt! Den här dagen kunde inte börjat bättre!


Igår var jag och köpte en ny tunika på Vero Moda, + ett par nya tights. Sen var jag och beställde klipp och färg på Hår&co. På tisdag blire (Y) Ännu mer pepp! Mitt hår är en enda röra just nu.



Kommentera gärna
Postat av: Cicci

du är underbar, och grattis till den nya kameran! :)

puss, ily<3

2008-12-23 @ 21:37:42
URL: http://datebydate.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin