Blod, svett och tårar

Nu har jag sprungit runt i en och en halv timme och städat samtidigt som jag försökt fixa lite med mig själv och mitt hår som vägrar sammarbeta och bli bra. Jag svettas som en gris. Jävlar vad varmt det är. Snart kommer gänget hit och vi ska ner till Vättern och grilla! Det ska bli jättemysigt! Pappa är söt och har fixat cider.

Jag suger verkligen på att skriva just nu. Åh, det går i vågor. Känns som om jag inte har något att skriva om.
Känns som att jag skriver bäst när det finns känslor inblandade; glädje, kärlek, frustration eller ilska. Men.. jag känner ingenting. Det är helt dött.
Och det, mina vänner, är värre än att känna all ilska i hela världen.



Kommentera gärna
Postat av: Emma

Du är snygg!

2009-05-04 @ 12:04:18
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin