9a - The TJOSAN ones

Idag ska jag leka med Eve från min gamla klass. (Oh God, I kinda miss you guys.)
Vet inte exakt vad vi ska göra, men en sak vet jag; jag ska ha godis! Jag är så fruktansvärt godissugen.
Ge mig godis, nuuuuu!

Kom dock på att pappa hade lånat mitt busskort i fredags, så jag ringde honom.
Jag: Du, vart har du lagt mitt busskort?
Pappa: Det har jag i plånboken.
Jag: Jaha, vart ligger den då?
Pappa: Den har jag ju med mig?
Jag (Skitgnällig): MEN PAPPAAAAA! Jag BEHÖÖÖÖVER ju DEEEEET! Jag ska ju åka BU-USS!
Pappa: Men låna av mamma sålänge då?
Jag: MEN HON HAR JU ÅÅÅÅÅÅKT
Pappa: Jakob då?
Jag: HAN HAR OCKSÅ ÅÅÅÅÅKT! ÅÅÅÅÅH! NÄR DU KOMMER DU HEM DÅ!?!?!
Pappa:
Jag är påväg hem nu.
Jag: Jaha, okej, då syns vi!

Så nu ska jag slänga på mig lite kläder och fixa hår och smink, sedan blir det Eve för hela slanten!

Kommentera gärna
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: åh, tack <3

du med :-)

2009-08-30 @ 15:01:46
URL: http://discosadness.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin