Kött fifän



Jag och mamma står inne på Max och ska betala.
Mamma: Två GI-mål, tack.
Tjej i kassan: Kyckling eller kött?
En lite för trött Emma: KÖTT FIFÄN!

Det blev helt tyst, tjejen i kassan höjde på ena ögonbrynet.
Jag började fnittra hysteriskt och tittade mig nervöst omkring.
- ...JAG GÅR OCH SÄTTER MIG SÅLÄNGE HEHEH..

Jag ska helt enkelt inte öppna munnen när jag är trött.
Speciellt inte i ett försök att vara rolig - då det väldigt sällan fungerar.


Btw så är det två timmar kvar tills Mandie Candie (NEJ, inte "Mandy Candy"!) och Göran kommer hit, och bara fyra timmar tills Cicci anländer till Jönköping!
Vi ska ha så jävla roligt ikväll.
Ohja.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

Hahah, klockren!

2009-08-17 @ 17:35:24
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin