Min vän är odödlig

Tittade på Marly & Me innan, den var faktiskt fin. Jättefin.
Tills slutet kom, och Marley dör.
Ingen bra film att se för en febrig Emma, som direkt började storböla. Jag satt snörvlandes och hickandes framför TV:n och lät tankarna skena iväg totalt.
Vad gör jag när Algot inte finns mer?
Men jag lugnade mig själv; det där behöver jag faktiskt inte oroa mig för.
Algot är nämligen odödlig, för er som inte visste det. Han kommer aldrig någonsin att dö. :) Bra va?

Min älskling.


Allting känns mycket bättre förresten.
Göran och Felicia kom hit tidigare idag och peppade mig till Frizon, som jag egentligen tänkt skippa pga. min jävla förkylning, så jag åker imorgon. Dock sover jag hos Björn första natten. (Blir säkert fler. Jag saknar dig hun.)

Jag är glad :)


Kommentera gärna
Postat av: EMMA

Gud så söt text! :>

2009-08-06 @ 20:35:26
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin