Mysig eftermiddag och kv


Mysig kväll/eftermiddag.
Började med att jag träffade Felicia och Göran utanför Hemmakväll efter skolan. Göran berättade att hon var tvungen att gå hem och städa sitt rum, så jag följde med Felicia hem sålänge. Vi åt, lyssnade på Melissa Horns låt "Hanna", (Längst ner i inlägget), och pratade om allt möjligt.
Efter en stund ringde Göran och sa att hon var färdig, så vi sprang upp till henne och för att hålla henne sällskap när hon åt.
Hemma hos henne träffade vi också Becca (Görans syster, a.k.a "Muppie") och Emelie. Åh vad jag har saknat dig, Muppie. Det var så kul att se dig!
Vi flummade och kritiserade Görans pannkakor som både såg ut och kändes som gummi. (Vi vågade inte smaka.)
Mycket känslor visades också på olika sätt. Vi både skrattade och grät.

Efter ett tag gick vi upp till Stadsparken. Emelie och Muppie gick för att gunga, (haha), och jag, Göran och Felicia satte oss vid bergskantet och tittade ut över Jönköping. På staketet vid kanten är det massor med folk som har ristat in sina namn eller initialer, skrivit datum och ritat hjäran.
Vi bestämde att vi måste rista in något där vi också.

Efter ett tag bestämde sig jag och Göran för att gå och sätta oss vid Vättern, (Kanotklubben, för er som vet vart det ligger). Felicia var för trött för att följa med, så vi sa hejdå till henne, Becca och Emelie innan vi gick.
Förutom alla knott så var det jättemysigt, och en hel del blev sagt. Saker som jag gått och burit på länge kom ut, och det kändes verkligen att de behövde göra det.

Jag älskar dig Göran, det vet du. Jag älskar dig så otroligt mycket.


Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)


Melissa Horn - Hanna

Kommentera gärna
Postat av: rebecca

ÅH det var så roligt att träffa dig min älsklingsemma! DU vet att för mig är du roligast och bäst och jättefin. kom till mig om du vill prata, även fast du får ut mycket av min sis..

2009-08-26 @ 17:34:08
URL: http://riuh.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin