Mys med William

Godmorgon på er! Hoppas ni gillade bilderna jag lagt upp det senaste, även om det inte blivit sådär överdrivet många (eller jättenya för den delen - förutom de tre sista.)
Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera här, men det har verkligen inte hänt speciellt mycket som kan skrivas ner här. Det skulle i så fall varit lördagen, som först spenderades hos mina kusiner och sedan hos Mandie Candie. Kanske skriver ned den sedan.

Anyhow!
Jag är inte klar med kodningen på bloggen, och vet inte heller om jag tänker använda headern som jag har nu. Ska när jag kodar försöka fixa så att ni ser vad ni kommenterar, och att det inte bara är vitt!

Och musiktips till er som söker musik för mysiga kvällar; William Fitzsimmons album "The Sparrow And The Crow" är fruktansvärt bra. Lägger in tre låtar som jag fastnat för rejält.


I don't feel it anymore


Even now


After allt

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin