Tråkigt!

Kommenterade en tjejs bild på bdb, och seriöst, det här är sååå tråkigt.
(Neråt och upp)



- Nice bild! Den hade dock varit snyggare utan fejk-fransarna du satt dit i PS. (De kan vara snygga att använda, men det var sån skillnad på kvalité så det hade nog varit bättre utan.)

- synd att jag inte kunde bry mig mindre vad ngn random chick tkr :S

- Haha, vad löjligt du beter dig. Jag sa ju att bilden var snygg. Dessutom ger dig tips och du agerar så. Moget.

- agerar hur? vadå trodde du att jag skulle bry mig? jag ser väl själv att man ser det, men säg det till dom andra som kommenterade. alla kanske inte är lika kloka som jag o du & kan se dom fake ögonfransarna

- Men, haha, vart vill du komma? Seriöst, tagga ner tjejen. Om du vill komma någon vart med ditt fotande måste du lära dig att ta emot tips och kritik.
Och vill du inte det, tja, då är det ändå en bra sak att kunna. Blir lite jobbigt om du inte klarar av att man försöker hjälpa dig.

- 1.jag är inte intresserad av att komma någonstans med mitt fotograferande.
2. klarar av? mår du bra eller? jag skrev att jag inte bryr mig om din åsikt? och inte att jag skulle anmäla dig eller något
3. jag vill komma fram till att, JAG ÄR MEDVETEN OM DE DU KOMMENTERADE, men jag bryr mig inte om din åsikt, för det finns andra individer som inte fattar att det är fake, och det räcker bra för mig med tanke på med att jag inte tar mitt " fotograferande" på allvar.


Btw, läs 3:an igen. Hennes bilder är alltså till för de lite mindre smarta anser hon :) Härligt att det finns såna fotografer också, som riktar sig till de lite dem! Gulligt av henne, eller hur?
Nej, nu ska jag inte vara dryg (fast egentligen kan man ju inte låta bli när man stöter på en sån här).





Kommentera gärna
Postat av: Anonym

hahahah! jag fattar ingenting :(

2009-12-15 @ 18:05:26
Postat av: EMMA

hahaha, orka att hon blev frusterad när hon inte brydde sig.

2009-12-15 @ 19:50:54
URL: http://ephotograph.blogg.se/
Postat av: frida

wow vad bra! jag har ofta problem med att jag inte fattar bilder, att de är för komplicerade, för svåra. då är det ju SUPER att hon tar bilder som JAG KAN FATTA! att även vi dumma har en fotograf som älskar oss och tar simpla bilder HELT SUVERÄNT AWSOME! vad heter hon?

2010-01-09 @ 18:13:47

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin