Gammalt inlägg

 

Jag tittar igenom gamla utkast och hittade det här, haha. Det är faktiskt lite roligt, så jag lägger ut det.

Dessutom hittade jag mitt långa London-inlägg också. Vad sjutton, lade jag inte ut det på bloggen?

 

Idag när jag vaknade hade jag ett sms och ett missat samtal ifrån Göran.

Hon hade ringt mig klockan 01:20, och smset löd; "Hej"
Bara "Hej". Inte ens en punkt. Detta är mycket, mycket ovanligt för att vara Göran.

Här är våran sms koversation:
Jag: ..va?
Göran: Haha, hej
Jag: Wtf..?
Göran: Jag ringde dig inatt, men andades bara i telefon, så jag blev rädd.
Jag: Haha, nej. Min telefon låg på skrivbordet i morse. (Och den är uppfällbar, så även om den hade legat bredvid mig hade jag inte kunnat "råka" svara.)
Göran: ...AAAH!? :O
Jag: HAHAHAHAHA
Göran: Det är fan inte roligt! Du kanske gick i sömnen?
Jag: Absolut inte. Det är jag helt säker på.
Göran: Fyfan. Fyfan vad läskigt.

Och om Göran talar sanning så är det faktiskt jävligt läskigt. Vad händer egentligen i mitt rum när jag sover?

 


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin