Ändrat, fixat och donat!

Jag raderade alla tillagda koder i kodmallen och ändrade tillbaka stilmall, så nu ska det nog fungera att kommentera. Just nu ser bloggen rätt tråkig ut, men jag ska arbeta mer med den senare.

Sommar och värme i all ära, men det här är ju sjukt! Jag smälter, bokstavligen! Alla fönster och dörrar är öppna, och det står två fläktar riktade mot mig, och trots detta känner jag mig som en marabouchoklad som legat allderles för länge i solen.
Helt sjukt.
Igår kom Hanna och Julia hit. Vi poppade popcorn och såg på film.  Life of Brian och 10 orsaker att hata dig. Så inte min filmsmak, men det gick ändå! Jag skrattade en del till Life of Brian, för att vara ärlig.

Idag ser det ut att bli en rätt lam dag.
Jag får väl försöka tvinga mig själv att gå ut en runda med Algot, trots den olidliga värmen.
Är det någon som vill hitta på något får ni jättegärna skriva!

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin