Göran, åh görannnn

Gårdagskvällen spenderades tillsammans med min underbara, mycket efterlängtade Göran (Martina, för er som inte vet). Åh, så jag har saknat dig. Det är inte klokt.
Vid fyra träffades jag, Felicia och Göran på Claras i stan. Vi kramades, fikade och pratade om allt som hänt medans vi varit ifrån varandra.
Senare på kvällen kom Göran hem till mig, och vi flummade lite och kollade på våra filmer på youtube, sedan la vi oss och tittade på "Forgetting Sara Marshall".
Sedan bröt helvetet lös här hemma. P.g.a en såndär liten skitsak som egentligen kunde lösas på två sekunder.
På ett sätt önskar jag att Göran inte var här, och slapp höra det som sas, men samtidigt var det skönt att hon var här. Jag älskar dig, Göris.
 Vi tog några filtar och gick ner och la oss i en liten glänta vid Vättern och pratade. Inte om djupa saker, utan mest allmänt. Jag orkade nog inte med att vara djup just då.
Martina låg och lyssnade efter ljud, medans jag slogs med alla insekter som tvunget skulle flyga rätt in i ansiktet på mig.
 Efter ungefär en timme gick vi tillbaka hem.
Hem.. tss.




Göran satte sig vid datorn och jag la mig i sängen.
Ringde ett samtal.
Mådde bättre.
Somnade till Melissa Horn's "Kungsholmens hamn".


Nu sitter jag och lyssnar på "Paris" med John Me. Riktigt mys är den.
Ska ner till stan med Göran nu och träffa Moa. (<3!)
Och imorgon åker jag till spanien med Hanna. Insane in spain with Hanna & Emma i tio härliga dagar. :)

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin