Världens sämsta spökhistorier

Tack för en sjukt rolig kväll, Mandie Candie! Vet inte när jag skrattade så mycket senast.



Ulle och Anders kom hem vid tolv igår, och då stack jag direkt till Immanuelkyrkan där Oscar, Nathalie (?), Kajfalk, Noa och Mandie Candie låg och tittade på film.
Jag tvingade Mandie Candie att leka med mig.

Vi sprang ner till innebandy/gympahallen med en basketboll och körde 21:an. Hon i t-shirt och shorts. Jag i jeans och tjocktröja. Jag vägrade ta av mig den eftersom jag hade världens skitigaste linne på mig.
Vi spelade ett tag, och Mandie Candie vann.
Jag tänkte trösta mig själv genom att sparka basketbollen i ryggen på henne.
Det misslyckades.
Sparka på en basketboll barfota = ..nej.
Och jag tog i med alla mina krafter också, jävla fan.
Dessutom missade jag Mandie.

Vi tog ner ringarna som hängde i taket och började gunga.
..Ja, Mandie började gunga.

Inte Emma.
Denna osmidiga varelse stod i en kvart och försökte desperat komma upp i ringarna, utan framgång.

Mandie flabbade åt min osmidighet.
- Jag vill vara Tarzan istället.. muttrade jag och drog ut lianerna. (Repen.)
Jag försökte sätta mig på knuten längst ner, men mitt giant ass tillät mig inte.
Jag började bli irriterad och Mandie räddade situationen genom att förelså att jag skulle göra en gunga utav två rep.
Mandie satt och gav mig instruktioner mendas jag vände och vred på repen och antagligen gjorde helt tvärtemot, för tillslut drog hon en djup men-jävla-idiot-suck och gick dit för att hjälpa mig.

Det tog mig ytterligare 5 minuter innan jag kommit upp på min repgunga.
Och 10 minuter innan jag fick upp någon fart.
Jag både lät och såg ut som en kåt ko i mina försök att få lite fart.
Smidig var ordet.

Men när jag äntligen kommit upp var det faktiskt väldigt trevligt.
Vi satt där, i den kolsvarta gympasalen, gungades och sjungandes på "Tommy tycker om mig".
Mandie fick lust att sjunga sin egna version av låten för mig, och jag flabbade tills jag grät.
Den kommer upp på youtube!

Efter att vi gungat en bra stund la vi oss i mitten av salen på våra madrasser som vi tagit ner tidigare.
Där började vi improvisera lite spökhistorier.
DE kommer VERKLIGEN ut på youtube.
Jag skrattade så jag tjöt, jag rullade på golvet och skrik-skrattade åt Mandies patetiska försök till att vara läskig.
Hon svarade med att bitchslap'a mig. Flera gånger.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin