Hej uppdatering.



Spelar det längre någon roll?
Jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll.



Oj vad jag inte har uppdaterat min blogg på ett tag.
Fast det är nästan inga som läser dig ändå, haha.

Anyhow.
Jag vet inte vad det är med mig. Just nu verkar ingenting funka. Jag har inte lust med något längre. Jag längtar inte. Jag lägger mig för att det ska bli en ny dag, men när den väl kommer önskar jag bara att den också snart ska vara över. Kinda emo, isn't it? Och till råga på det har jag börjat lyssna på Kent, dock bara på de gamla låtarna.

Jag går inte ut och går längre. Det var liksom som en drog innan. Gick alltid ut långa promenader med Algot på kvällarna.
Jag vet inte, jag har varken ork eller vilja. Vill bara lägga mig och sova, som sagt.
Det syns så väl på mina foton när jag mår dåligt. De senaste bilderna jag tagit har varit skit. Både bilderna och redigeringen. Jag har ingen fantasi, och är slarvig.
Suck.
Jag har slutat skriva. DET om något är ett tecken på att allt inte står rätt till med mig. Jag försöker inte ens längre, för det blir ändå skit.
Jag vet verkligen inte vad det är med mig, men jag måste, måste, komma ur detta. Jag mår inte bra av det, inte någonstans.



Kommentera gärna
Postat av: alice

anyhow :DDD

du skrev anyhow, världens bästa uttryck!

förresten - allting kommer och går.. vissa perioder är allt skit, MEN det kommer en ljusning. du är iaf den duktigaste fotografen jag känner och din hund är världens sötaste!



PLUS att Suck kommer äga :)

2009-06-08 @ 00:27:21
URL: http://rejectedthoughts.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin