En efterlängtad "hemmafredag"

Idag började vi klockan 10 och slutade 11:20, så sjukt skönt! Efter skolan träffade jag Hanna, a.k.a Runar/Rufus/Ron Weasley, och vi bestämde oss för att gå till Mackmakeriet och äta. Där träffade vi Moa som har praoat där i veckan, och hon tog stolt emot våra beställningar och sa "varsågod och sitt så kommer jag ut med mackorna". Fina lilla Moa, jag blir då alltid lika glad när jag ser henne! Det ligger något magiskt över den kvinnan.
I alla fall!
Det har varit jättekonstig stämning mellan mig och Hanna ett rätt bra tag, flera månader, faktiskt. Så vi behövde verkligen den här lilla pratstunden.
Och allt löste sig! Inga knutar mellan oss längre, och det känns jätteskönt.

Ikväll blir det inget annat än hemmakväll med papi (och förhoppningsvis är Jakob inte hemma). Vi ska laga god mat och hyra en bra film. Någon som har tips på bra film?

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin