För att jag saknar dig, Cicci

"Jag har en mus. Asså, ingen såndär grå mus, utan en tjejmus. Asså, inte en mus som är tjej, utan en mus PÅ en tjej."

 


- Nu vinkar hon Emma!
- NEJ!?"

 


- Berätta om din sexfantasi.
- Okej.. jag och Tarun rullar ihop oss till två risbollar, och rullar ner mot horisonten. Bredvid oss galopperar två vita hästar. Sen rullar vi ner på en strand. Tarun får sand i munnen.. Jag måste slicka rent hans mun.
Sen.
Sen lägger vi oss i en kanot.
Och Tarun säger; Får jag doppa min korv i din senap..?
"Ja", stönar jag.
Och han doppar den..
Sen har vi sex.



- Bröd? Nae..


-De kommer inte ut därifrån!
-Jo, det gör de
-Nej, de kommer inte ut därifrån!
-...Nej.Det gör de inte.

 


-Vad är det där?

- Ah.. Det är där man går in om man inte vill komma ut igen..

 

 

- JAG FÅR INTE NER OSTEN
- Men du. Gör såhär. *PPPPRRRRRFT
*



- Jag ska gå och mysa med mig själv nu.
- NEJDETSKADUINTE
- JODETSKAJAG!



- Jag kom på en vit häst
men nu blev jag arg
så nu rider jag tillbaka
och kommer tillbaks på en svart häst
- ..Emma, är du trött?
- Bara lite

 


- Asså nej.. det blir inge bra.

- Men jag kan ju testa med att byta kläder?
- Eller så äter vi korv.


"Den här lappen har varit i min stjärt.

...Det gör den till en stjärtlapp!"


- MEN FÖRIHEEELVETE CICCI, SIMMA DÅ FÖR FAN!

- JA GUD OJ ÅHNEJ JAVISST!!!!!!


- Cicci. Vill du ha sex med mig?

- Nej.

- Ska vi ha sex?

- Nej.

- Cicci. Sex?
- NEJ. Jag är INTE lebb! Jag vill inte ha sex med dig!

- Cicci. Jag är förolämpad och djupt sårad. Sympatisex, nu!


- HEHE KOLLA ETT HUVUD!!

- Vilket misslyckad skämt. Seriöst, du är sämst.

-  Jag vet.. jag har ingen humor..

- Men fan vilket dåligt självförtroende du har. Idiot.


Gandalf:  Kom ut så får jag se på dig!

Bilbo:  ..Ah.. såhär ser jag ut!

Bilbo (igen): Fan vad söt du är.. Här fåru en kram!


BIlbo: Nu.. SNOR jag din hatt och käpp och springer iväg! Titta vad snabbt jag springer!


- Cicci, hur låter hästen?

- IIIIEHIIE POFF!

 


- Haha, en gång när ja..

- BAJS I ÖRAT

- ? Ah, i alla fall. En gång när jag..

- BAJS I NÄSAN

- .....? var på stan, så skulle..

- BAJS PÅ KROPPEN

-  MEN EMMA SLUTA!!!! Så skulle jag köpa en..

- OCH BAAAAJS PÅ SNOPPEN!

 

 


Kommentera gärna
Postat av: E M M A

hahaha, så jäkla sköna xd

2009-11-05 @ 17:51:41
URL: http://ephotograph.blogg.se/
Postat av: CECC

FAN VA JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!

HELT SJUKT ÅT DE!!

HAHAHAHHAHAHAHA



Emma - Oj, kolla! Dom har satt dit en "tal"-knapp på bankautomaten.

Cicci - tänker efter Det är nog för dom som inte hör så bra!!

<333333333333



2009-11-06 @ 12:26:15
URL: http://datebydate.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin