Girls just wanna fun

Jag har haft en jättemysig dag tillsammans med Felicia. Först gick vi och åt på chili thai, och sedan gick vi hem till henne, lyssnade på musik och tittade på youtube-klipp.
Felicia: Jag måste bara visa en sak!
(Söker på "Robin Bengtsson, idol 2009)
Jag: Neeeeej! Ingen idol-skit. Jag tittar ändå inte.
Felicia: Men du måste bara höra det här!

Det slutade med att jag tvingade Felicia att spela upp klippet typ trettioelva gånger. Jag älskar hans röst, haha! Tycker det är så snyggt när killar wailar så.

 

Sedan låg jag och asgarvade åt Felicia efter denna konversation:

Felicia: Vad är det fulaste ordet för killens könsorgan?
Jag: Snutt. Utan tvekan.

Felicia: Hahaha, men det är ju det man säger om tjejens!

Jag: HAHAHA, nej!
Felicia: VA? Gör man inte? Det har jag alltid trott!


Jag dog av skratt, och Felicia dog med mig.

 

Nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska följa med till min moster och titta på film eller inte.. jag är verkligen inte på humör. Har tänkt allderles för mycket på saker jag inte borde tänka på. Usch. Det är sjukt jobbigt. Problemet är att om jag stannar hemma så vet jag att det bara kommer bli ännu värre, och sedan slutar det med en förstörd Emma.


Kommentera gärna
Postat av: EMMA

Hahaha,

du får mig alltid att le :-)

2009-11-14 @ 21:04:09
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin