Jag är awesome som läkare.

Vid halv tio i morse åkte jag ner till PB (Per Brahegymnasiet, a.k.a Peset) och möttes av resten av klassen som var i full gång med smink och kläder. Det är PB-dagen i dag, då många nior kommer och får höra lite om vilka linjer som finns på skolan osv. Vi teater-ettor skulle gå runt som olika slags karaktärer och hänvisa folk till Estet-rummet och till braheteatern där dansarna och teater-tvåorna hade uppvisning. Vi hade bland annat läkare, poliser, hippies och psykiskt sjuka änglar i vår lilla fina grupp. Jag var läkare tillsammans med Jonathan.

Det gick bra, men det blev lite långtråkigt, och man blev sjukt trött. Just nu sitter jag som en säck framför datorn och funderar på att lägga mig ner och vila lite.


Ikväll ska jag i alla fall mysa med favorit-Mandie och favorit-Moa :)
Ni får ett hjärta för att ni är bäst.
<3


Bjuder på en liten bild jag tog innan:



Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin