Lam text, jag ursäktar.

Kom precis upp ur ett varmt bad, gud vad skönt det var. Man slappnar verkligen av i hela kroppen.

Vanlig skoldag idag. Eller, ja, om man nu kan kalla den vanligt. Vi börjar 11:30 och slutar 14:25. Två lektioner; teater (sceniskt gestaltning) och historia. Jag överlever onsdagar, med andra ord.
Den här historialektionen var faktiskt den första sen jag började på peset som jag kände att jag faktiskt lärde mig något på, och där jag faktiskt jobbade oavbrutet hela lektionen. Rätt sorgligt egentligen, men våra historialektioner är fan inte roliga, rent ut sagt. Nu håller vi dock på med ett grupparbete om medeltiden som faktiskt verkar rätt intressant.

Efter skolan stack jag och Lovisa till McDonalds. Jag var vrålhungrig, men hade bara tio kronor. Ville dö ett tag tills Lovisa sa att jag kunde låna lite av henne. Lånade en tia och köpte en kyckling-wrap, mums. Vi satt på donken ett tag och flabbade lite åt allt och ingenting. Jag känner verkligen hur lam den här texten blir, men det är bara för att jag är helt slut efter det där badet. Det sög verkligen ur all min energi.

Efter någon timme så åkte Lovisa hem och jag gick tillbaka till skolan för att möta upp Felicia som hade haft prov. ("Hur gick det?" "Åt helvete.")
När vi kom hem till henne gjorde vi lite mackor och satte oss och pratade om hetaste ämnet i Felicias värld just nu som handlar om en äcklig polack, mer säger jag inte.
När hennes bror kom hem blev vi utvisade till hennes rum, där vi la oss i hennes säng och lyssnade på musik. Mysigt, mysigt!
Vi bestämde oss för att gå ut en promenad senare på kvällen.
Tja... ungefär nu faktiskt. Borde gå och ringa henne.

Puss.

Kommentera gärna
Postat av: milla

jag tänkte bara avslöja att jag läser allt du skriver och det är inte alltid att man kommenterar men. Man läser, och det är faktiskt riktigt givande. Man mår helt enkelt lite bättre efteråt.

Du skriver helt bra, får jag säga :D

2009-11-25 @ 21:22:04
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin