Melissa Horn 29/11 <3

Sådär ja, nu är jag packad och klar. Om en halvtimme skjutsar pappa mig till stationen och sedan bär det iväg :)

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag är bara så sjukt pepp. Dock vet jag inte vad jag är mest pepp på - är det konsterten eller är det bara det faktum att jag åker iväg någonstans med mina bästa vänner i två dagar? Tja, det spelar väl egentligen ingen roll, det härliga är den där glädjekänslan.
Nu ska jag kolla så att det inte är något jag har glömt.

För er som vill veta vad ni missar:


Fall fritt

 

Sen en tid tillbaka


Kommentera gärna
Postat av: milla

ÅH! så nice!

Jag ska erkänna att jag är lite avundsjuk. Faktiskt.

Men du får ha det så jättekul!

2009-11-29 @ 12:02:10
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna vara lite gullig och lägga upp din spotifylista om du har någon vill ssäga. VOre sjukt bra dför du har grym musik smak!

2009-11-29 @ 21:24:02
Postat av: ^^

skulle du snölla kunna förklara för mig hur du gjorde spelarna från youtube? har försökt hitta förklaring på google o så men hittar inte hur det är man gör..

2009-12-03 @ 20:30:59

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin