Morgonstund har guld i mund

Dagens första ord var inget annat än "fitta".

Jag hatar tegelstenen jag har till mobil nu när den andra är på lagning. Om jag ställer den på att larma så ringer den en gång, och råkar man komma åt någon knapp då så ringer den inte mer. Det funkar inte på mig, jag lyckas alltid trycka på massa knappar i sömnen när mobilen ringer första gången, så på min vanliga mobil får jag alltid ställa in den på snooze i tre minuter.
Men det kan man som sagt inte med denna.

Vaknade 8:30, skulle vara hos Ella och fixa till min naglar 9:00. Vrålade "FITTA" och slängde mig ner för trappan för att titta om mamma eller pappa möjligtvis var hemma. Det var de inte.
Drog på mig det första jag hittade, borstade tänderna och sprang till bussen som gick 8:50. Otroligt nog hann jag faktiskt, kan ni tänka er?

Frukosten när jag kom hem blev inte annat än några knäckebröd och en klunk ljummen cola light (som var exakt lika äckligt som det låter).
Nu ska jag städa och sedan duscha, eller möjligtvis duscha och sedan städa. Sedan ska jag vänta på att Hanna Bäverballe ska ringa, så ska vi ner till stan och hyra film.

Party!

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin